The Only Fun Forum
Beste gast, registreer U of log in om het volledige forum te kunnen bekijken.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

The Only Fun Forum
Beste gast, registreer U of log in om het volledige forum te kunnen bekijken.
The Only Fun Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Benelux Cycling

2 plaatsers

Ga naar beneden

Benelux Cycling Empty Benelux Cycling

Bericht  wielermannetje wo 13 feb - 23:20

Hallo iedereen,

Ik heb een eigen wielerforum, dus als je een wielerfan bent is dit zeker iets voor jou. Twijfel dan zeker niet en registreer je meteen.

Link : http://www.beneluxcycling.freebb.be/


Wat kan je zoal vinden op Benelux Cycling?
- De nieuwste berichten uit de wielerwereld, vers van de pers
- Tal van interviews met renners of ploegleiders
- Alle ploegen van 2013 (wordt momenteel nog aan gewerkt, alle World Tour ploegen en enkele andere zijn al af)
- Alle uitslagen
- Een wielerprono, die wel wat deelnemers kan gebruiken. Je moet je er niet voor inschrijven, de prono invullen is voldoende.
- Een wielerkroeg, waar je spelletjes over wielrennen kan spelen, er is een renner van de maand en een ploeg van de maand verkiezing bij Wielerprijzen. Bovendien mag je ook een fantasieverhaal over wielrennen starten (voorbeeld: een jonge renner die begint als prof, of dergelijke)
- Ook hebben we natuurlijk een kroeg waar dingen zoals spammen WEL toegestaan zijn, in andere topics natuurlijk niet.
- Het overige sporten gedeelte gaat natuurlijk over overige sporten zoals voetbal, basketbal, tennis,...
- Tot slot hebben we ook een ICT-hoek met de bekende spellen zoals PCM, FIFA en FM, in die categorieën kan je een samenvatting maken van je lopende carrière of dergelijke. Ook zijn er bij alle drie games een verhalen board, waar je een verhaal mag starten met die game. Ook mag je in het ICT-hoekje ook topics toevoegen zoals tribal wars, OSM,...

Graag tot binnenkort!
wielermannetje
wielermannetje

Aantal berichten : 121
Punten : 147
Reputatie : 6
Registratiedatum : 27-01-13
Leeftijd : 25

Terug naar boven Ga naar beneden

Benelux Cycling Empty Re: Benelux Cycling

Bericht  wielermannetje vr 15 feb - 11:24

We hebben de overgang gemaakt naar Benelux Cycling (heb de beginpost ook aangepast) Benelux Cycling is het definitief forum. Als je vandaag of morgenvroeg gaat kijken zul je zien dat het nogal leeg is, alle topics van Cycling news worden overgeplaatst. Wink
wielermannetje
wielermannetje

Aantal berichten : 121
Punten : 147
Reputatie : 6
Registratiedatum : 27-01-13
Leeftijd : 25

Terug naar boven Ga naar beneden

Benelux Cycling Empty Re: Benelux Cycling

Bericht  RubenS za 16 feb - 1:28

Het topic over ons staat er niet meer. Ik geef je 24u om het er terug te laten staan of dit topic verwijder ik wegens het niet nakomen van regels i.v.m. reclame.
RubenS
RubenS
Admin

Aantal berichten : 255
Punten : 325
Reputatie : 7
Registratiedatum : 27-01-13
Leeftijd : 26

https://theonlyfunforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Benelux Cycling Empty Re: Benelux Cycling

Bericht  wielermannetje za 16 feb - 2:04

RubenS schreef:Het topic over ons staat er niet meer. Ik geef je 24u om het er terug te laten staan of dit topic verwijder ik wegens het niet nakomen van regels i.v.m. reclame.

Oké oké, doe even rustig. Ik ben volop bezig om het forum in orde te krijgen en jij zit te klagen dat ik een topic over dit moet maken. Maar ik zal het doen! Wink
wielermannetje
wielermannetje

Aantal berichten : 121
Punten : 147
Reputatie : 6
Registratiedatum : 27-01-13
Leeftijd : 25

Terug naar boven Ga naar beneden

Benelux Cycling Empty Re: Benelux Cycling

Bericht  RubenS za 16 feb - 2:09

wielermannetje schreef:
RubenS schreef:Het topic over ons staat er niet meer. Ik geef je 24u om het er terug te laten staan of dit topic verwijder ik wegens het niet nakomen van regels i.v.m. reclame.

Oké oké, doe even rustig. Ik ben volop bezig om het forum in orde te krijgen en jij zit te klagen dat ik een topic over dit moet maken. Maar ik zal het doen! Wink
Braaf clown
RubenS
RubenS
Admin

Aantal berichten : 255
Punten : 325
Reputatie : 7
Registratiedatum : 27-01-13
Leeftijd : 26

https://theonlyfunforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Benelux Cycling Empty Re: Benelux Cycling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum