The Only Fun Forum
Beste gast, registreer U of log in om het volledige forum te kunnen bekijken.

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

The Only Fun Forum
Beste gast, registreer U of log in om het volledige forum te kunnen bekijken.
The Only Fun Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Skypeforums!

Ga naar beneden

De Skypeforums! Empty De Skypeforums!

Bericht  Pikaderp do 14 feb - 11:47

He he he, ik verveel me een beetje, dus hier is mijn reclame spam! Very Happy
Zoals allen van jullie wel weten zijn er een aantal forums op Skype. Tenminste, NU zijn er een aantal forums, want er zijn er 2 bijgekomen. We hebben...

De S.P.A.M-club (Spannend Praat en Amuse momentje) - lollige chat voor de stalkers onder ons :P
Weerwolvers van wakkerdam algemeen groepschat - voor alle weerwolvers, ook kletserdeklets
The writers of Millers Hollow - schrijfgroep van de Spammers! We warren ooit eens begonnen met een übercool verhaal, maar hebben dit nooit afgemaakt. Ik besloot om het niet leven in te blazen met deze chatgroep - ook al is het technisch gezien niet mijn groep..? - maar vanwege alle spammers dreigt het alweer een spamchat te worden xD

Goed, dit was het, voor zover ik weet.
Voor het geval je mee mocht willen doen, mijn skype-naam is evie-kittenlover. Maar Roshni en Sophie en Silke zijn er ook allemaal lid van, dus je kan ook gewoon via hen erin komen. Misschien iets verstandiger, want ik ben niet altijd actief... :P

Hmm-kay, dit was het!

Pikaderp

Aantal berichten : 6
Punten : 8
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum